Poštovani gosti,

želimo da se tokom boravka u našem hotelu osećate prijatno, bezbedno i komforno! Ljubazno Vas molimo da se upoznate sa pravilima kućnog reda.

1. Sobe mogu koristiti samo gosti koji su propisno prijavljeni na recepciji hotela, za šta je potreban važeći lični dokument. Lični podaci gosta upisuju se u Knjigu gostiju, nakon čega se gostu vraća dokument.

2. Sobe su na raspolaganju gostima od 14:00 h na dan dolaska.

3. Doručak se poslužuje od 08:00 do 11:00 h, a večera od 18:30 do 21:30 h u restoranu hotela (?)

4. Pušenje u sobama nije dozvoljeno.

5. Osobama koje nisu gosti hotela nije dozvoljen ulazak u sobe.

6. U sobu nije dopušteno unositi lako zapaljive i eksplozivne stvari, stvari sa jakim ili neugodnim mirisom, električne potrošače za koje niste dobili saglasnost uprave hotela.

7. Gosti dobijaju magnetnu karticu po registraciji na recepciji. Ljubazno Vas molimo da pri odlasku iz hotela karticu predate na recepciji.

8. Molimo Vas da se u javnim prostorima Hotela krećete u prikladnoj odeći. Kretanje bez obuće bilo kojim javnim prostorom Hotela nije dopušteno.

9. Nije dozvoljeno uništavanje i iznošenje hotelskog inventara iz sobe. Svako oštećenje koje gost namerno ili nenamerno učini na hotelskom inventaru biće naplaćeno.

10. Molimo Vas da ne remetite mir i tišinu stvaranjem neprijatne buke. Vreme odmora je 23:00 do 07:00 h. Uznemiravanje drugih gostiju hotela nije dozvoljeno. Hotel zadržava pravo otkaza daljeg boravka gostu koji je uznemiravao druge goste ili na drugi način povredio propisani Kućni red. U tom slučaju, gostu se naplaćuje celokupan iznos za rezervisan period bez obzira na kraći boravak.

11. Pri ulasku u sobu / apartman proučite plan evakuacije (u slučaju požara), koji se nalazi na unutrašnjoj strani vrata Vaše sobe. O požaru odmah obavestite recepciju.

12. Mini bar sadrži osnovnu ponudu. Cenovnik se nalazi u svakoj sobi / apartmanu.

13. Molimo Vas da prijavite recepciji (biranje lokala 500) sve eventualne tehničke nedostatke i kvarove, kao i eventualne primedbe na rad osoblja. Neblagovremene žalbe, nakoje nismo imali mogućnost da reagujemo,nećemo uzimati u razmatranje kao eventualni osnov za umanjenje cene smeštaja.

14. U slučaju da gost boravi u hotelu duži vremenski period, dužan je da hotelski račun podmiruje na nedeljnom nivou, ukoliko nije drugačije dogovoreno.

15. Gosti imaju mogućnost da na vrata sobe stave oznaku „Ne uznemiravaj“. Pravilo hotela je da ova oznaka može stajati najduže 24 sata.

16. U sobi, niti u bilo kojem drugom prostoru Hotela, nije dopušteno donošenje i konzumiranje vlastite hrane i pića, kao ni naručivanje dostave iz ugostiteljskih objekata koji nisu u sklopu Hotela.

17. Svoje dragocenosti, novac i dokumente možete ostaviti u sefu u svojoj sobi. Za eventualan nestanak vrednosti koje nisu ostavljene u sefove, uprava Hotela ne snosi odgovornost.

18. Molimo Vas da sobu oslobodite do 11:00 h na dan odlaska. Zadržavanje u sobi nakon 11:00 h zahteva dodatnu naplatu boravka. U slučaju potrebe kasnijeg odlaska iz Hotela, molimo Vas da dan pre odlaska najavite to na recepciji.

19. Tokom boravka u hotelu, recepcija Vam stoji na raspolaganju 24 sata dnevno za sve informacije i pomoć.

Hvala Vam što boravite u našem hotelu!

Scroll to Top